Vecka 44

Hej! 
Det är ju höstlov för alla skolbarn och till helgen är det allahelgonhelgen. Vi vet inte om vi åker en sväng till Dalarna. Vi har lite att fixa med hemma. 
I måndags var jag på tjej middag hos Sofia alltid lika trevligt =) Tack tjejer för en trevlig kväll ! 
I tisdags var jag på smyckesinvigningen med min älskade mammi. Tack för att du följde med. 
Det var även fönster byta av alla våra fönster i huset, buller klas, vi bor ju så nära bromma flygplats och det låter väldigt mycket, så många hus i vårat område har fått det. Åh vad det såg ut när dom höll på, dom var även här i igår med. Så idag ska jag städa, David torkade av alla fönster ytor igår, så nu är fönsterna klinisk rena. 
Igår var jag en sväng på gymmet, lämnade Nellie hos min mormor. Jätte skönt var det att träna, Åkte hem till mamma sedan min mormor och morfar, Lasse och min syster och hennes lilla Anton var där. Vi åt lunch. 
Jätte trevligt =)
När jag var hemma sedan fick jag så ont i huvudet har haft det i 2 dagar, så jag gick och lade mig tidigt i går, varav därför orkade jag inte blogga igår. 
Just det det vart en sväng till Ikea igår innan gymmet, jag skulle handla lite på min lista. Skönt att bocka av den =) 
 
 
Mina nya blommor i fönstert, har rensat och slängt blommor och har bestämmt att jag inte ska ha så mycket blommor, tycker inte det är så fint att ha så mycket i fönsterbrädorna det ska vara stil rent och enkelt. 
Jätte bra pris på Ikea 39:- som hittat ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen