Höstens mysigaste blogg event !

Puhh har haft fullt upp, sitter just nu ner för första gången sedan igår. 
Igår komm svärmor Anki till oss, vi åt lunch sedan så åkte vi och lämnade Filippa hos min mammi. Hon skulle sova där, Nellie skulle också egentligen göra det men hon är fortfarande inte riktigt kry så farmor Anki passar henna. Vi hämtade bilen Ranch Roven och körde hem. Jag fixade mig i ordning snabbt och sedan åkte jag in till Stan satt i dom förbaskade bilklöerna in till stan. Lämnade tillbaka hyrbilen hos hyrfirman. och sedan begav jag mig till Spa eventet som fina Liniz och Diana hade ordnat. Vilken underbart mysig och trevlig kväll det blev ! Så kul ! Tack fina ni som ordnade det och super tack för fina goodiebagarna och min vinst ! 
Hade så trevligt och så fina underbara människor som jag träffade. Fina Jenny var där hon är så trevlig och snäll tjej!
 Min fina vän Cissi hämtade mig kl 21 tiden (Eventet började vid 17 tiden)
Vi var på Spaparadiset hela kvällen. Alla strosade runt i morgonrockar, vi drack och badade bubbelbad, det var vinst regn och tävlingar. Kan bara inte säga annat än en super trevlig och lyckad kväll med massor med underbara människor.
 
 
 
Ägarna till Spaparadiset stod och vi fick välkomns dryck !
 
 
Trevligt fruktfat 
Jenny vid ena rummet som hade bubbelpool
 
Det välfyllda vinstbordet 
 
 
 
Mat och godsaker var från Ridderheims och chokladfabriken
3 välfyllda Goodibagar 
 
 
Jätte mysig och trevlig inredning var Spa fylld med 
Jenny får ansiks behandling 
Underbara kokosnötter passar bra in i miljön 
Härlig inred miljö 
Jätte god choklad från Chokladfabriken 
Lina och Jenny 
Jag och  fina Malin 
Fina Diana och Lina står och delar ut alla fina vinster 
Partybrudarna 
 
Goddibag från VOYA
I goddibagen så innehöll det massa saker: 
 
 
Vann en super fin mössa som passar mig jätte bra =) från Geggamoja
Tack Spaparadiset, Lina och Diana för en välbehövlig avkopplings kväll ! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst var det mysigt!! Kul att du också kom! Kram

2013-09-23 @ 22:51:11
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen