Loppi event Gravid och baby på Junibacken

 
 
Här kommer det mera bilder från Lpppi eventet Gravid och Baby
 
Fina Charlottas söta små tvilling döttrar
 
Ebba var konfrenceirer
Utställarna var Philips Avent
Stooke var där och vissade sina nyheter
Tripp Trapp stolen i nya färger
 
En bloggande panel
 
Trygghansa var där och pratade om barnförsäkringar och även Badbojen !
Det är så många barn som dör innan dom äns hinner lära sig simma och för att förebygga det kan man lära sitt barn att flytta redan som liten bebis. gå in på Badbojen för mera info
 
Bästa Jollyroom  var där som utställare. Kan säga det är så bra med en nät handel som har allt som man behöver till sin baby eller barn ! Kommer fortsätta vara deras kund så länge jag har mina barn!
 
 
 
 
Philips Avent hade en nyhet en babyvakt med stjärn himel, hur mysigt är inte det ! Rofyllt för den lilla babyn när den ska sova.
Sedan måste jag lägga ord för deras nappar och även Amnings pumpen ! Bästa på marknaden !
Min minsta tjej Nellie älskar Napparna det är dom ända som hon tar, beställde även på Namnnappen Avent nappar med hennes namn på. Min stora tjej Filippa älskar Mam napparna !
 
Märket Boob har dom bästa amnings Bh:ar dom är så sköna kan verkligen rekomendera dem ! Fina Diana
som jag inte fick något kort på stod och representerade dom
 
Bambino har alltid så fina och glada färger man fick smaka på glass
Älskar skiphop märket dom har så söta saker kul att ha en hel serie med saker
Boob amnings Bh
Tassa hade massa roliga saker vid sitt bord
Den maffiga Goddie bagen från loppi som alla fick när man gick hem
 
 
 
 
 
 
nyhet från skiphop små mat förvaringsburkar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen