Nellie är sjuk

Hej! 
Då var Nellie krasslig igen, det är så jobbigt när hon är sjuk då hon redan innan äter som en myra och nu absolut ingenting ! Nu ska vi tillbaka till sjukhuset den 7 oktober få se om det hänt något på vågen men det tror jag inte, vägde lillfisen hemma och hon vägde 7 kg. Filippa vid samma ålder vägde 8,9. Men hennes bajseri är det mycket bättre med så nu är den biten klar. 
Tänk att lill fis fyller 1 år om en vecka ! Tiden bara springer iväg. 
Har varje fall varit hemma hela dagen då Nellie har sådan hosta och är förskyld. 
Det är så skönt att vara hemma, tycker det är sådant projekt när man ska iväg och man känner sig stressad och när man har gjort något så är man helt slut sedan när man kommer hem. Men samtidigt är det ju jätte kul när man gör något. Men man inser vid barn 2 att man inte bara åker hit och dit över allt för man måste samla sina krafter till att ta hand om dem. Nu låter det som jag klagar men det gör jag inte det är bara sanningen, att 2 barn tar mycket mera energi än ett. Fast alla säger skillnad på 2,3,4 barn är det inte. Men från 1-2 är det skillnad. 
Men jag är varjefall jätte glad och lycklig över mina tjejer och jag gör allt för dem. 
Nog om det. 
Fick leverans från Lindex och snacka om snabb leverans, beställde härom dagen och fick det idag. 
Det är så skönt med nät shopping och man dras sig mer och mer för att gå i affärer så tack för att det finns. 
 
Mest kläder till barnen såklart, dom behöver kläder hela tiden. Jag rensade Filippas gaderob och byrå och hon har nu storlek 92 men kan fortfarande ha storlek 86. Jag behöver köpa byxor, tajts och myskläder till henne. 
Min sjuka lilla Nellie ! Puss på dig 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskar nätshopping! Å andra sidan så är det ju faktiskt så att antingen shoppar man på nätet eller sätter sig i bilen o åker till Karlstad eller Örebro ;) Inte så passande alla gånger med alla barnen ju =)
Lindex är en favorit för min del. Vi handlar jättemycket av barnens kläder därifrån.

Hoppas lilla tjejen snart blir frisk!

KramKram!

2013-09-19 @ 22:53:19
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se
Postat av: Malin - allt och lite annat

Vad tråkigt att Nellie är sjuk! Jag förstår att det måste vara stressande när hon redan väger så lite! :( hoppas hon kryar på sig fort!

Jag älskar också nätshopping! Jag undviker verkligen att ta med båda barnen till affärer, i alla fall den stora som bara springer i väg. :)

Ska bli kul att ses ikväll! :)

2013-09-20 @ 06:27:35
URL: http://alltochliteannat.blogspot.se
Postat av: Linda

Hoppas hon blir bättre snart Lill-skrutttan!
Kram

2013-09-20 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen