Onsdag

Hej! 
Nellie är bättre har ingen feber längre, men det här med maten jag blir tokig. Ni kanske märker att det inte är så mycket recept som jag lägger ut det är för att jag för tillfället tappat mat glädjen, tråkigt men så är det. Den kommer väl tillbaka när barnen äter igen ! 
Idag tog jag och Nellie en promenad till brommablocks, ganska skönt väder fast det blåste lite. Hittade fina leopard skor på H&M både till Nellie och Filippa ! Älskar leopard. handlade sedan till Nellies kalas helg som är i helgen ! 
Passade på att äta en god suchi lunch då Nellie sov ! 
Till middag blev det en husmanskost torsk och äggsås och kokt potatis. 
 
Puss och Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen