Planering av 1 års kalas

Hej! 
Lill fis sover för tillfället  och jag siter och planerar 1 års kalas.  
Det ska bakas och handlas=) 
Igår var jag på Ikea en snabbis hade lite saker som jag skulle lämna tillbaka och såklart handlade jag lite. 
 
 
Tänkte tipsa om att Underbara barn mässan är ju den 4-6 okt och alla som har med mera kort har ett medlems erbjudande då det kostar 110:- (ord pris 140:-) Biljetten löser du inne i c-hallen. Erbjudandet gäller för två vuxna personer per med mera kort. 
0-6 år har fri entre i sällskap av vuxen. 
7-15 år kostar 20:- 
 
öppetider: 
4-6 oktober 2013
fredag: 9-17
lördag:9,30-17
söndag: 10-17 
för mera info: klicka H ÄR
www.underbarabarn.se 
 
 
 
ubb-hoguppl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen