Saknat min Filippa

Idag så åkte jag direkt på förmiddagen till fisken på kungsholmen stannad innan och handlade lite ! Skulle göra en beställning på en smörgåstårta. Det tog lite tid med den då den är lite pyssel med den men god blev den ! 
Åkte direkt till Gucci butiken där jag skulle köpa en väska som jag hade beställt. Vissar bild senare. 
Sedan hämtade jag Filippa hos mamma och pappa. Tusen tack för hjälpen vill jag säga till världens bästa mormor och morfar och även världens bästa farmor som hjälpte mig med Nellie =) vad jag saknat Filippa så man får världens kram när jag kom och hämtade henne ! 
Till middag blev det plankstek ! 
Min stackars lilla Nellie är fortfarande inte bra ! Fågelungen äter ingenting bara välling.
 
Just det vill tipsa att BrödernaAxelsson håller på med en hemsida den är inte klar ännu men det går att gå in och se hur den kommer att bli ! Klicka HÄR !
ÄT FISK DET ÄR NYTTIGT !!!!
 
 
Filippa i sin nya fina tunica från Lindex Tack Momma ! 
Plankstek ! 
 
Just det ska lägga upp recept på goda Basilikasåsen som jag gjorde härom dagen ! Har inte glömt det gör ett inlägg i morgon om den ! 
 
Nu ska jag sova !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen