Snart så är det mässa !

Underbarabarn mässan närmar sig och ser så framemot den det kommer bli så rolig dag och även kvällen. Kvällen ska jag på bloggmiddag med 55 st andra tjejer så mysigt och så kul ! 
På mässan kommer man kunna shoppa barnkläder och barngrejer till jätte bra mäss priser. Man kan verkligen fynda bästa priser på saker som man behöver. Det är även massa tävlingar och utlottningar så om man inte har råd att shoppa så kan man hoppas på tur. Vill även tipsa om man har Med mera kort Coop kort så kostar mässan 110.- istället för 140:- ! Det är ju super. Det är så många utsällare som tilltallar mig jag och som jag kommer besöka såklart, Några av dom är Babybjörn,Geggamojja,Jollyroom,Föräldrar o barn, Loppi,Weleda,kidsconcept,Bambino,Libero, Nameit.Det kommer även finnas en stor lekavdelning där man kommer kunna leka massor. Så man kan ju göra denna mässa till en utflyktsdag med hela familjen. 
Så det är verkligen värt ett besök på Underbarabarnmässan, fre-sön 4-6 okt i Älvsjö. 
Gå även in på Loppi för att föranmälla dig till en härlig maffig Goodiebag Gravid och baby ! 
 
FCunderbarabarn
Bild lånad från Underbarabarn.se
Världens bästa Barnmässa som du inte får missa !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen