Äppellådor älskar dom

Igår var det strålande sol hela dagen, höll på att snygga till äppellådorna som jag ska sälja, vill behålla alla själv men har inte riktigt platsen för alla. Jag kommer ta hem mera äppellådor då dom är sjukt svåra att få tag i och dessutom jätte dyra. Så jag säljer dem 300:-/st dom är i bra skick. 
Det är verkligen en bra och användbar inrednings detalj i hemmet. Passar i alla slags hem. 
 
 
Filippa och Nellie var ute i sandlådan i det fina vädret underbara dagar att spendera sin föräldrarlediga tid på. Älskar vår och sommar och speciellt solen. 
 Kännde mig lite hängig på kvällen i går lite små ont i halsen och lite förskyld men det går nog över. Hade tänkte träna idag men får nog hoppa det. 
Nu ska jag ta tag i dagen, har lite att fixa med då jag ska bli homeparty säljare för Theflagshipcompany ska bli så kul och vill börja redan nu men väntar på klädleveransen. Är det någon i Stockholms området som vill ha homeparty så kontakta mig. 
Super fina kläder!!!
Bilderna är lånade från Theflagshipcompany

Kommentarer
Postat av: Prinsmamman

Jag kommer gärna på ett homeparty och tittar :-D

2014-04-15 @ 19:12:50
URL: http://www.prinsmamman.se
Postat av: Carlan

Hur många äppellådor är det som du ska sälja? Kan du ge ngt paketpris om man skulle vilja köpa alla?

Trevlig kväll!

2014-04-15 @ 19:35:50
Postat av: Jessica

Hej! Prinsmamman jag säger till när jag har ett du är jätte välkommen 😄 carlan jag säljer så många du behöver om du köper fler kan jag tänka mig sänka 😄hur många behöver du ? 😄Jessica

2014-04-15 @ 20:10:55
Postat av: Jessica

Carlan trevlig kväll på dig med 😄

2014-04-15 @ 20:13:06
Postat av: carlan

Hej igen:)

Jag vet inte riktigt men tyckte det var superfint som du hade gjort på en av bilderna, som typ bokhylla:) Hur breda är dom? Kanske 6 st..:)

2014-04-15 @ 21:33:28
Postat av: Jessica

Hej!
Lådorna är 36,5* 56 och djup 22.
Om du köper 6 st kan du få köpa dom för 250 st annars kostar dom 300 st dom är i så pass fint skick och super svåra att få tag i. Men köpper du 1 eller 2 så är det 600:- st. (vid köp över 5 st så får man köpa dom för 250:- st )
Dom är så användbara till massa olika varianter.
Ha en fin dag kramis Jessica

2014-04-16 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen