Babyshop fyller 8 år

Igår var jag inbjuden till Babyshopstore i sturegallerian, var där till 19,00 när det började, det bjöds på bubbel, plock av ögonbryn, målning av naglar, mingla runt och shopping då vi fick 25% på hela (nästan) sortimentet.
En kväll med mamma lyx helt enkelt. Ebba Kleberg von Sydow var där och sigerade sina böcker också var det 2 st tjejer Hanna och Emma var där och pratadae om skönhet och tips och råd på massa bra saker. Dom har en podcast Snygg-helt enkelt på iTunes så där kan man gå in och få massa tips.
 Tusen tack Babyshopstore för att jag fick komma och få lite mammalyx och egentid! och tack så jätte mycket för goodiebagen =) 
Här kommer kvällen i bilder =) 
 
Shoppa till 25% rabatt här!
Passa på du får 25 % i 24 timmar 
 
Älskar Leopard 
Bugaboo är den bästa vagen enligt mig =) 
Ralph Luren har så mycket fint 
Burberry är helt ljuvligt 
 
 
Emma och Hanna pratar skönhet 
Ebba vissar sina böcker 
barn nagellack som man tvättar av med varmtvatten innehåller inga gifter 
Fick mina naglar målade i en sommar rosa färg 
Plockade ögonbrynen med hjälp aven tråd och så målade dom dem 
alla fick varsin goodiebag med sig hem 
Tack Babyshop för ett lyckat mamma lyx event 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen