Lite shopping från Lekmer

Igår var jag på Vip-invigningen på lekmer  och det var helt galet vid en liten outlet höran som dom hade i butiken, dom kommer att ha outlet hörnan framöver, då det kan vara trasiga kartonger, saknas någonting från något m.m. 
Jag kan lova man kan verkligen fynd. Det gjorde jag igår, fick tag i lite saker presenter m.m. Till helt galna priser. 
vagnen som Filippa fick när hon fyllde år kostade 599:- ord pris 849:- jag betalade i går 100:- då kartongen var trasig. Så Nellie får den när hon fyller år. 
Få se om jag åker dit en sväng med tjejerna i morgon det händer massa kul för baren där i morgon så bege er dit om ni har möjlighet. 
Lekmer öppnar portarna i morgon världens finaste barnbutik !!!
En hel leksaks affär köpte jag igår =) tror jag betalade starx under 1000:- för allting, helt galet billigt 
 
Dessa fina boxar kommer passa så bra i barens rum i Dalarna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen