Pyssel

Godmorgon soliga lördag. 
Skulle flyttat min blogg den 1 april men det har strulat lite med tekniska men snälla Loppi håller på att lösa det, vill ju få med mig hela bloggen dit =) Så snart det är löst så flyttar jag och hoppas ni hänger med är så glad för alla ni som följer och läser min blogg så hoppas ni fortsätter att läsa. 
Idag ska vi på kalas hos mitt gudbarn och tjejernas brylling. Lilla Leo fyller 1 år. 
Har hunnit med lite pyssel, när tiden finns är det skönt att sitta och koppla av det är mitt sätt att bara vara. 
Ha en trevlig helg =) 
En liten födelsedags båt till Leo 
Hela familjens hand avtryck, fick tipset av en tjej på instagram som heter @alltombarn
håller på med armband till Nellie och Filippa 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - allt och lite annat

Vad fint du pysslat! :) kram kram

2014-04-06 @ 20:20:45
URL: http://www.alltochliteannat.se
Postat av: Jessica

Tack gulliga Malin =) Du är så snäll hoppas allt är bra med dig =) Kramis

2014-04-08 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen