Full rulle

Hej! 
Puhh nu är jag hemma efter varit och fixat massa ärenden, allt tar sin tid och man önska att man hade hur mycket tid som helst. Redan torsdag och dagarna räcker verkligen inte till. Hoppas det är lite lungnare i oktober  augusti och september är det helt galet fullt. 
Jag fixade min telefon som ny vart den =) Nu ska jag inte tappa den något mera. 
Ska i kväll sätta mig och göra en tavla till min fina väns barn lilla söta Stella. 
I morgon ska jag hämta 2 st cykelstolar till Filippa och Nellie, fixa present till söta lilla Saga. 
Även titta på klinker till våra badrum i Dalarna. 
 
Nu ska jag ta tag i lite fixar saker hemma. 
 
Vi hittade en lek park när vi väntade på att min tel skulle bli klar 
Lill fis 
Hon är en bestämd liten dam 
 
 
Ha en fin dag =) Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen