Mysig dag med min älskade mammi/ barnens mormor

Hej! 
Idag har jag hängt med mammi=) Vi åkte först och hämtade några barncykel stolar som det var en snäll tjej som skulle slänga och dom var hela och det passade perfekt då det var 2 st. Sedan skulle mammi förbi garn affären hon älskar att virka och sticka=) Vi stannade på vägen hem till mammi och köpte suschi så gott mamma älskar också det. 
Filippa var ledig från dagis då det var studiedag . 
Vi åkte en sväng till centrum sprang in på H&M och hittade lite saker =) Kan tipsa om att just nu har dom på flick/pojk och baby topp plus byxa 99:- super bra och billigt. 
Väl hos tillbaka hos mammi och pappi så hade morfar och Jocke kommit,dom tvättade bilarna och jag passade på att tvätta min med ! Så nu är den ren för en stund.
 
Nu ska jag slå in lilla söta Sagas presenter, (Jag skulle egentligen åkt till Skåna för ett möte med Theflagshipcompany gänget men lyckades inte få någon barnvakt =( Så det blev svårt att lämna barnen själva.
Så nu åker vi på kalaset som vi hade tackat Ja till innan men jag hade sagt till Jennie att jag förmodligen måste åka till skåne men nu löste sig inte barnvakt så nu åker vi dit och firar Saga 1 år. 
Annars har jag hunnit med mycket i veckan allt är fixat och klart inför dagis start för Nellie på måndag. har kvar att strycka på märkningar på kläderna. 
Ska lägga ut vad jag hade på den goda lax rätten igår =) Gör det i morgon i ett inlägg =) 
 
 
 
Det regnade massor när vi skulle skjutas Viktor 
Blev räksallad till middag =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen