Nellie själv utan mig på dagis

Hej! 
Idag testade jag lämna själv utan att vara med hela dagen utan vara stand by i fall dom ringer åker jag dit, men det hade gått hur bra som helst rena dröm inskolningen inge grin bara vinka och var jätte glad, känns skönare som mamma att lämna när det bara flyter på. Så jag åkte och gjorde lite ärenden och så blev det lite shopping, man shoppar mer av någon andledning när man är själv ! 
Hämtade som vanligt båda barnen kl 15 och nu är vi hemma och snart ska jag ta tag i middagen som blir fläskfile med salami och mozarella, återkommer med recept. 
 
dagens shopping plus ett paket från H&M som jag hämtade på posten 
Till Filippa, västen finns i storlek 86 men slut vill ha en likadan till Nellie 
och Nellie fick detta 
Hittade lite till mig med 
 
I morgon ska jag fixa bilen byte av bromsbilägg och sedan ska vi välja kakel jag har lånat hem lite kakel våra 2 badrum i villan i Dalarna måste vi bestämma hur vi ska ha det. 
Ha en fin kväll Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen