Nu har jag datan igen =)

Hej! 
Vi kom hem från dalarna i tisdags och datan var kvar i Dalarna med David, vi har ingen uppkoppling där men det går via telefonen. Så nu har jag fått in bilderna i datan så nu blir det ett inlägg med massa bilder. 
Vi har haft fullt upp sedan vi kom hem och dagarna bara flyger iväg. Imorgon börjar dagis för Filippas del och om en vecka är det dax för inskolning 
för Nellie. Det var jätte bra att dom inte börjar samtidigt att Filippa hinner gå en vecka innan det tyckte fröknarna med var bra. 
Efter inskolningen är klar är det nästan dax för mig och börja jobba igen. 
I veckan som kommer är det massor som står på agendan läkaren med Nellie bland annat det ska bli skönt att få komma på en kontroll och se om det hänt något på längden och på vikten. 
 
I veckan som varit har jag tvättat massor, haft tvätt upp till jag vet inte vad, men nu är jag i fatt med den så det är skönt. Farmor Anki földe med oss från Dalarna och hängde med oss i 2 dagar, vi har varit hos F och N mormor och morfar, träffat Linda och lilla söta Stella, och i går hade vi tjej träff med barn och även pojkvänner/ man var med. Vi var hos Anna och Andreas super trevligt och super gott vi hade som knytis med goda saker. Vi träffade Emnets kille så trevlig och dom passar så bra i hop är så glad för deras skull. 
 
Min to do lista är lång i morgon har jag massor jag måste ta tag: 
Beställa namn lappar till tjejernas kläder
Beställa namn nappar till Nellie
maila om äppel lådorna det är 2 st som kommer i veckan
Ringa min chef
Ringa skatteverket
Ringa Jessica Theflagshipcompany 
 m.m. listan tar aldrig slut 
 
Nu massa bilder !!!!
 
Gjorde mina skor vita =)
Underbara Rönnäs vi längtar så tills det blir klart 
Filippa fiskade för första gången 
Gjorde ett halsband 
Det var jätte varmt men solen kom inte i genom röken (röken kom från en brand i Sala) 
väntar på farmor som åkte med oss till Stockholm
Snyggar till vid F och N gammel-mormors grav 
 
Sista Sushin innnan barnen börjar dagis 
på väg till Anna 
så mycket gott 
mina älskade tjejkompisar är så glad att ni finns i mitt liv och vi kommer alltid ha kontakten ! 
 
Ha en fin dag =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen