Saga 1 års kalas

Godmorgon =) 
Igår var vi på Sagas 1 års kalas hon är så söt liten tjej som precis lärt sig gå =) Tänk att hon fyllt 1 år vad tiden går fort. Tack för ett fint kalas med massa godsaker. 
På kvällen åt vi kräftor hemma så gott och så efter längtat, jag slängde ihop en västernbotten paj så enkelt och det blir så gott till kräftorna. 
Imorgon börjar jag med inskolning på dagis med Nellie, hon tykcer det ska bli så kul och jag vet att det inte kommer vara några problem hon älskar att vara där =) 
Det kommer bli skönt för mig med lite egen tid sedan när båda barnen börjar innan jag börjar jobba, 
Ska bara vara och bara göra saker som är roligt. 
 
Bilden är tagen innan Nellie började skrika i bilen och inte ville åka 
massa goda saker Sagas 1 års kalas 
Sötaste Saga 1 år 
min fina vän Jennie och söta Saga, Jennie hade så fin klänning och den passade tårtan så bra 
Fina tårtan 
Väntar på att åka hem 
 
Ny shoppat på H&M top plus byxa 99:- 
trött Nellie när vi kom hem 
 
goda kräftor 
Så gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen