Sommaren fortsätter

Hej! Nu har vi kommit hem från Dalarna eller jag och barnen David är kvar ett tag och målar klart huset. Jag har för tillfället ingen data så bloggar via Ipadden, har tagit massa bilder men får vissa dom när dom är inlagda och jag bloggar från den ! Hoppas allt är fint med dig och ville mest titta in och säga hej! Snart är semestern slut och massa roligt väntar i höst! Kommer fortsätta blogga fast jag jobbar, kommer även fortsätta med theflagshipcompany kläderna ( det ska bli så kul ) dessutom börjar jag jobba igen den 1 sep. ska också bli kul!  Sedan händer det några roliga event och annat kul!   Ha en fin dag kramis på dig fina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen