Tandläkaren och lämnat in bilen

Idag har det varit full rulle. Började dagen med att lämna in bilen då när dom byte däcken på den förut hade sönder reserv hjulet själva den som man hissar upp den så den sitter fast reserv hjulet sitter under bilen. 
Typiskt mer jobb ! Sedan tog jag mig in till stan till tandläkaren, Min tråd bakom tänderna har släppt på ett ställe så jag fått en liten glipa som jag stör mig på, så tandläkaren lagade det och få se om den går tillbaka lite ska vänta i 3-4 månader. Om jag fortfarande  störs på den ska jag se om ev tandställning ska dit i min mun. 
Skönhets problem men jag känner man lever bara en gång och jag vill inte leva med något som jag stör mig på. 
 
Efter jag var klar tog jag en shopping runda på stan, ensam så skönt att bara strosa i lugn och ro. 
Hittade såklart massor och vissar det jag handlade till mig i morgon =) 
Det blev några saker till barnen =) 
 
Tips på flis ställ 99.-/st / del påH&M 
 
Varsin klänning från LIndex (ska ha på Nellies 2 års kalas ) 
Vissar resten i morgon =) 
Sov så gott Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen