Tisdag

Hej! 
 
Har hunnit med lite mer nu när man har 1 barn hemma, Filippa började på dagis i går, man märker att hon saknat sina dagis kompisar och ville inte gå hem i går när jag hämtade henne. Och nästa Vecka är det dax för inskolning av Nellie. Sedan hinner jag vara hemma i en vecka ska bara ta det lungt och inte planera in massa utan njuta av min sista tid hemma. 
Sedan 1 sep börjar jag jobba, ska bli kul och ser framemot det det var ju ett tag sedan. Får bara hoppas att vi håller oss friska och inte får börja med massa sjuktider. 
I går rensade jag Nellies kläder och nu är allt 68 bort taget och nu kan hon ha vissa plagg i 74 och sedan är det mesta 80-86 ! Lill fia växer lite varje fall få se hur mycket hon vuxit i morgon när det är dax för läkarbesök. 
Nu ska jag ta tag i Filippas gaderob och rensa ut och vika och gör fint passa på medans Nellie sover. 
Vill önska dig en fin dag =) 
 
Puss och kram 
 
Hittade på Rean en klänning (100.- på kapphal)
nytt i min smink väska älskar den rosa färgen på läppglanset
Rensat och städat smink väskan ( kommer förmodligen inte hinna det när jag börjar jobba så jag gjorde det nu innan) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen