God fortsättning och julen 2014 i bilder del 2

Nu är vi inne på juldagen och här kommer den i bilder =) 
 
Kusinerna leker så bra ihop 
låg även julklappar under mamma och pappas gran 
sötaste brandmannen Anton älskade sin julklapp från Filippa och Nellie 
Filippas julklapps hög 
och Nellies julklapps hög 
Tusen tusen tack för alla fina julklappar som Filippa och Nellie fick dom älskar alla sina julklappar 
annandag jul 
och lördag i bilder
Detta mini kök fick F och N av oss och det tog tid att sätta ihop men skam den som ger sig 
Var tvungen att möblera om lite så det nya köket fick plats och det vart faktiskt riktigt bra det är lite olika små avdelningar i rummet kiosk del, köks del , skötbords del, mys hörna, utkläddningshörna, bord och dom har även pyssel, spel, pussel m.m i hyllorna med lådorna. 
fint när det är ordning och städat i rummet 
Bästa glassarna som min mamma virkar alla bara älskar dom =) vid intresse av att köpa kontakta mig =) 
Efter jag städat 
så badade F och N med sin nya badbomb som farmor och farfar köpt. 
Ny badade med nya morgon rockar från Lexingtoncompany 
Systrar som är oskiljaktiga och älskar varandra över allt annat på denna jord 
 
 
Vi avslutade kvällen med läsning av bok =) 
när dom somnat så badade jag Chanel och torkade henne med hennes nya Lexingtoncompany handuk 
och så bläddrade jag i min personligalmenacka  är så nöjd över den och bara älskar att den är i rosa =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen