Grattis vinnaren är....

Nu har Filippa dragit vinnaren av Thesleepycollection pyjamasen, det var jätte kul att så många ville vara med 26 st. super tack för att ni deltog men det var bara en som kunde vinna och vinnaren blev Malin som har bloggen Allt och lite annat stort Grattis till dig maila mig din adress ([email protected]
Jag mailar Thesleepycollection så fort du mailat mig så skickar dom pyjamasen ! 
Alla hade föresten rätt med att den finns i 4 färger. 
Tusen tack för att ni alla deltog och hoppas på att kunna ha fler tävlingar framöver. Tack bästa Thesleepycollecton för att jag fick chansen att ha tävlingen =) 
 
26 st namn lappar ligger och väntar i skålen, väl blandade och omrörd, inge fusk här inte !!!!
Filippa älskar att dra vinnare av tävlingar 
och turen denna gång gick till Malin- Allt och lite annat Jätte grattis till fina pyjamasen 

Kommentarer
Postat av: Malin- allt och lite annat

Ååh vad glad jag blir!! :) Tusen tack!! <3 Mailar dig imorrn! Kram Malin

2014-02-20 @ 22:43:40
URL: http://www.alltochliteannat.se
Postat av: Emelie - Mamma till M

Grattis till Malin! :)
Bättre lycka nästa gång till mig! :)
Trevlig helg.

2014-02-21 @ 12:30:11
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen