Fixat pass till tjejerna

Har precis kommit hem från att fixa pass till tjejerna puhh det är lite svettigt och man vet aldrig vilket humör Filippa är på. Men det gick bra och hämtar passen om 1 vecka. Tänk att man glömmer bort sig själv mitt pass går ut i juli 2014 typiskt så jag måste göra ett nytt för vissa länder behöver man giltigt pass 6 mnader innan. Så nu har jag också okat tid först den 23 jan fick jag tid blir så trött får vänta ännu längre, klantigt av mig att inte kolla upp innan. 
Men men så är det ibland man bara springer på utan att tänka efter. 
 
Nellie var lite sur ville inte riktigt 
Säljer våran babyskydd från Emma ljunga Firts Class den är i fint skick för att vara använt till 2 barn och färgen på stolen finns inte längre att köpa i butik, nypris 2300:- säljer den för 1000:- 
Hör av till min mail [email protected] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen