Forts på bilder från 2013

Anton fyllde 1 år 
Anton hade alfons kalas 
kusin Anton 1 år 
 
September 
stan mys med bästa mammi/mormor 
 
sandlåde bus 
Loppi event 
'
På Spa event 
 
 
Rosettlansering hos Byengberg
Nellie 1 års kalas 
 
Oktober
 
 Bästa geggamoja var en ut av alla utställare på mässan 
mina egen gjorda rosetter 
event på Prprat byrå 
varv i dalarna en sväng här på skogs promenad 
 
November 
hälso mässan i älvsjö 
en glad Nellie som nästan kan gå själv 
kalas för moster som fyllde år 
Nylansering av Sphie de girafe på NK 
Brand säkerhet event hos Pr Prat 
bästa komplemnt brand släckaren i hemmet 
Årets sista sista Loppi event 
Byengberg julmingel event i hennes fina barnbutik 
Makeupstore event som Hannah ordnade  
 
December 
det är i början av december i Dalarna det kan man inte tro 
Glögg mingel event 
Besöka nyfödda Adam 
Mina flickor 
Med sötaste Anton 
Julskyltning NK 
Tomteflicka på Dagis 
besök hos farfar i fisken 
Jag och David firar 9 år den 21 december 
lek och bus i Bromma blocks 
 
Julaftons outfiten 
mina nyårs tjejer 
Nyårs dukning  Love Lexington company 
 
 Avslutade året med Champange 
Ha ett gott nytt 2014 år !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen