Snacka om snabb leverans

Tycker det är så bra med att kunna sitta hemma i lugn och ro ( ha ha det blir oftast när barnen sover ) och klicka hem saker som man behöver. Igår beställde jag bilbarnstol till Nellie från Babyland och jag hämtade den idag! Dessutom var det bra pris på den den var nästan nedsatt halva priset och fri frakt så bra. 
Lilla Nellie är på gränsen för liten för den nya hon väger bara 8 kg och det står 9 kg, men samtidigt sitter hon ganska trångt i babyskyddet fast huvudet går inte över kanten. Men bestämmde att det är lika bra att byta. och det blev en likadan som Filippa har, vi är nöjda med den och den har fått bra betyg så orkar inte hålla på att lära mig en ny stol. Dom är nog krångliga som dom är. Akta Graco har hängt med länge så då blev det en sådan likadan. 
Det som är bra med den är att den fungerar på många olika sätt,
 
Nog pratat om bilbarnsolen, idag åkte jag i väg en sväng för lite ärenden så skönt att bara vara själv och satt och åt suschi själv mmmmmmmm underbart. 
På måndag ska jag  prata med en på telefon och något nytt och roligt väntar ev. Kommer såklart skriva om det när allt är klart, tror att det kommer bli bra=) 
 På torsdag har jag bokat tid för pass för Filippa och Nellie. 
Vi kommer ev åka på någon resa inom kort så då är det bra att ha passen klara. 
 
snacka om stort paket det var att hämta
den är om gjord lite sedan vi köpte Filippas 
Dagens middag enkel och god
Stekt kyckling med lite sötsursås, stekta grönsaker, klyftpotatis och Bea sås ! Färsk koriander strött uppe på 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen