Styleroom

Har senaste dagarna suttit och fixat med alla kort på datan och passade då när jag gick i genom alla bilder att ladda ner bilder till Styleroom det är en sida för massa inrednings intresserade. jag heter Jesslexington (så om man söker på namnet hittar man mina album. Kommer lägga ut mera bilder och fler album. 
Har även skickatv i väg kort till Fuji så nu ska jag ta tag i alla albumen och få klart allt måste passa på innan jag börjar jobba man vet ju då att det kommer finnas mindre tid för sådant då. 
 
Hittat mera inredning som står på min inköpslista
Äppellåda Trä
(Bild lånad från Granit)
Trälåda från Granit måste bara inhandlas, hur bra är det inte att lägga tex leksaker i eller andra saker. 
Nu måste jag gå och ta hand om barnen =) 
Ha en fin dag 
Puss och Kram 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Kommer du dra en ny vinnare för sista tävligen eller hörde den förra vinnaren av sig?
Tack på förhand.

2014-01-05 @ 09:51:00
Postat av: Anonym

Hej!
Kommer du dra en ny vinnare för sista tävligen eller hörde den förra vinnaren av sig?
Tack på förhand.

2014-01-05 @ 09:51:51
Postat av: Anonym

Hej! Hon hörde av sig så det blir ingen ny vinnare. Men kommer ha fler tävlingar från tisdag :) kramis Jessica

2014-01-05 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen