Theflagshipcompany

Ska berätta att snart så släpper 2 st tjejer sin först kollektion ss2014 Theflagshipcompany och så fina kläder så man vill ha allt redan det som jag sett av kollektionen.Designen på kläderna är influenser från  klassiska New england med inslag av skandinavisk fuktionelitet. 
Den 1 mars lanseras kollektionen Spring/Summer 2014. 
Båda tjejerna heter Jessica och jag fick chansen att bli homeparty säljare för dem, ville så gärna, men det sprack på brist på min tid, eftersom David kommer hem vid 19,30-20 på kvällarna så fungerar det inte riktigt så synd för älskar den typ av klädstil det är verkligen i våran smak så då blir det lättare att sälja när man står för det själv. Men dom sa att jag kanske kan hoppa på det senare eller det kommer ju flera säsonger. Men super bra jobbat med så fina kläder och önskar båda Jessicorna lycka till, hoppas jag kan någon gång få chansen att sälja dom fina kläderna. För att se mera info och kanske just du har mer tid över än jag och vill bli homeparty säljare så klicka HÄR  Kommer finnas en webb shop som man kan klicka hem kläderna ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen