Kreta del 2

Ha ha tog så många bilder från semestern så jag delar upp inläggen då kör vi del 2 =)
 
Vi köpte på oss massa Moet champange 
Stranden med barnen
lite glass och öl pause på hotellets bar 
 
öl i pool baren 
Finaste palmen 
me 
barnen redo för middag (vi hade alltid room service ca vid 18 tiden till barnen då dom fick sin middag sedan åt dom med oss senare på restaurangen)
Middag på hotellets Italenska restaurang
trött Filippa 
Menyn 
så klart vart det champange 
Förrätt så gott 
varmrätt också så gott 
Filippa och Nellie älskar glass 
och chips 
eftermiddags champange på kylning 
Middags dax
Jag och min David 
Väntar på Taxin 
 
Jag väntar på middagen 
standard på våran meny calamares med Tastsiki mumsis 
Hotellet hade en jätte stor spa anläggning här är en liten del av den och även ett stort gym 
Nellie älskar sand
ledsna barn ville inte sitta i vagnen
utan gå 
Hela familjen på restaurang 
Hade pakat med mig pärlor (Filippa älskade dom ) köpta på panduro, lätta för henne att trä, vi plockade snäckor på stranden som hon också ville trä på, smart med packning av saker som inte tar så stor plats i resväskan
resultatet av hennes finna halsband 
snuttisarna fick jag självklart tvätta förhand 
choklad muffins och pannkaka var favisar hos F och N
så underbart med alldeles egen pool (det kostade en hel del men var så värt det  )
Ballong kort 
För varje room service som vi hade till rummet kom en ros och kan säga att vi fick ihop en hel del när vi lämnade hotellet 
 
Barnen satt och hade mysis med chips och cola varje eftermiddag 
och vi drack champange
min leopard tjej 
och min andra leopard tjej (bästa tightsen med finaste kvaliten) köpt hos Byengberg 
Vid vårat hotell var det grindar och varje bil som kom var tvungen att bli kollad av vakter 
jag i taxin 
finaste grekiska flaggan 
Filippa och Nellie kollar in massa fiskar i vattnet som dom gav bröd till 
jag bara älskar Sovlaki 
denna moet är den godaste 
så snygg flaska 
Filippa var jätte duktig i poolen och älskade att åka runt på luftmadrassen 
Vi två 
Filippa var stolt över sin nya väska som hon valde helt själv 
Nellie hade med sig sin lilla humla i sin resväska den gick hon och drog på matade med mat m.m. 
Filippa matar sin lilla syster med vindruvor =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen