Mina tjejer

Min fina vän Cissi har varit i Australien och jobbat och hon är så snäll och kom hem med fina presenter till mig och barnen, tusen tack finaste Cissi =) 
 
Finaste rosa scarfen 
Söta Koala ringar till F och N
Här i dom nya fina T-sirts med söta koaler på tusen tack =) 
 
Min lilla sandlåde Nellie såklart att lilla Tote bag ska vara med (theflagshipcompany) och gissa vad hon har i den fast det inte syns ? Jo virkad glass =)
 
Alltså det här trädet är så fantstiskt vackert när det blommar och jag som älskar rosa är jätte glad att det är rosa blommor 
Älskar nyklipptgräs och en välsköt trädgård det är så mycket roligare att vara ute i den då 
När man är ute nu förtiden har jag svårt att bara sitta still i solstolen det är inte som förut när man kunde pressa hur länge som helst, så jag fick ett ryck att rensa bland stenarna. 
Nelie svalkar sig i barnpoolen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen