Snart semester pause

Hej! 
Jag tänkte snart ta en liten semester pause från bloggen =) Fast kommer givitvis blogga då jag har möjlighet och tiden finns =) 
Vi var i Dalarna över helgen det var halv bra väder men vi var ute mycket i friska luften =) Trots det blev Filippa Magsjuk i morse det är verkligen det värsta jag vet magsjukan men men så är det ibland och det var ju jätte synd om stackars Filippa men hon har repat sig och nu får vi hoppas att Nellie inte får det. 
Det är ju midsommar om ett par dagar. 
Vi hade varje fall mysiga dagar som alltid i Dalarna. Skönt att komma till landet ett tag. 
 
En annan sak är ju att jag hade tänkt byta blogg platt form men det är så struligt fram och tillbaka och har inte fått över hela min blogg till den nya och det är ju super tråkigt då jag bloggat så länge så nu får jag se hur jag gör om jag fortsätter här helt enkelt. 
 
I torsdags hade vi våran månads tjejmiddag =) Alltid lika kul att ses tack mina vänner för en mysig kväll =) 
Min fina vän Linda hade gjort så god sommrig mat mums så gott det var tusen tack för goda middagen och trevligt sällskap ! 
 
 
 
Här nedan kommer Dalarna i bilder 
Började med middag i fredags i Rönnäs =) Mc donald blev det för F och N 
N älskar Pommes inte så mycket för hamburgaren 
När vi kom till F och N farmor och farfar skulle dom gunga på nya fina gungorna 
N älskar att gunga kan sitta där i evigheter 
Detta vart F favis gunga 
Fasters Mias gunghäst är alltid lika poppis 
Glass på trappen
 
Dom tyckte det var jätte kul att åka flak moppe. 
Vart inte så mycket bilder vi var bara där från fredag kväll till söndag efter lunch, 
 
Lovar att det kommer bli mera bilder hela sommaren kommer vara lite glest kanske med inlägg nu om det är fina sommar dagar då vill man vara ute och njuta av solen och värmen. Men som sagt jag bloggar när tiden finns =) 
Puss och Kram 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gör det du..ta lite ledigt och njut av sommaren och dina söta små flickor.Kommer ändå titta in lite då och då. trevlig sommar och kram från en trogen anonym bloggläsare.

2014-06-17 @ 07:38:02
Postat av: GoForFit

Ser riktigt gott ut! Mysiga bilder :)

2014-06-17 @ 10:41:46
URL: http://goforfit.se
Postat av: Jessica

Tack gulliga ni för fina kommentarer =) Kul att ni gillar min blogg kommer som sagt att gör lite inlägg men kanske inte lika ofta =) I augusti händer det massa skoj och ser så fram emot hösten med allt roligt som händer =) Ha en fin sommar på er alla =)
Tack än en gång GoForFit och Marie kramar till er

2014-06-17 @ 22:33:51
URL: http://www.jessgucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen