Blir så trött på mig själv

Hej! 
Har inte hunnit med bloggandet dagarna som varit. 
I lördasgs hängde vi med morbror Jocke, vi tog en sväng till Ikea och sedan fikade vi hemma i hans lägenhet. Barnen lekte i lekparken. Sedan åkte vi hem till  mamma och pappa, Filippa längtat massor efter sin mormor och morfar. När vi åkte däri från så typiskt så råkade jag skrapa i fäljen på bilen rejält och dom är bara 2 veckor gamla, blir så trött på mig själv så nu måste jag idag åka till Länna och lämna in ena hjulet fram och sedan ha reserv däck på och det får jag inte köra runt på så då har jag ingen bil på 1 vecka suck säger bara det. om jag bara hade bakat lite till så hade det inte hänt. Men jag körde ju inte över någon och detta går ju att fixa men det är så mycket mer jobb åka fram och tillbaka m.m 
Så det blir att gå resten av veckan överallt. 
 
I söndags var jag hemma hos fina Mailn (hon jobbar på Lexington ) hon hade Pomp de Lux kläd party så fina kläder både till tjejer och killar. Filippa och Nellie fick lite nya sommar kläder och det är så gulligt att dom har likadana kläder. Skönt att komma hemmi från ett tag och bara vara själv. 
Idag ska jag som sagt fixa däcket har lite tradera annonser ute som jag ska fixa med och packa och skicka i dagarna, sköt att sälja av lite saker som inte använts. 
Hade tänkt börja rensa ur hemmet och packa i kartonger för att vi ska ta upp saker till huset i Dalarna. Men det kommer inte hinna bli klart till sommar så får vänta med det. 
Ha en fin dag 
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen