Helgen

Helgerna kommer lika fort som dom tar slut. 
I går så firade vi Filippa, jag och mamma som fyllt år ! Sent kalas då det har varit massa saker som kommit emellan sjuka barn m.m.
Mamma hade gjort god skink paj och bakat gott bröd också fikade vi med tårta. 
Det var jätte trevligt och kul att få träffa söta Anton som han vuxit lilla skruttisen. 
Tack för presenterna och Filippas fina presenter. 
Idag var jag hos frisören och det var så skönt att bara vara själv.
Känner mig piggare i håret och håret fått nytt liv. Jätte nöjd =) 
Helgen i bilder 
 
 
Mammas goda paj 
Världens sötaste och goaste Anton 
kusinerna 
mitt lilla yrväder 
Tusen Elvis som baren älskar att gosa med 
 
Kan rekomendera denna frisör kedja hon jag var hos var jätte duktig, för att hitta vad dom finns och läsa mer om dem klicka HÄR rinse.se
Jätte bra om man vill klippa barnen lite roligare stolar ! 
 
avslutade med sushi ha ha jag kommer bli en sushi när jag dör 
Jag och nyslingat hår 
Klippning in gick så klippte av det lite med ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen