Mysig Inrednings butik OMBONAT

Igår var jag bjuden till ett mysigt event i en jätte mysig inredningsbutik i Bromma Ängbytorg som heter Ombonat 
så fina saker och super mysig butik och Karin hon som äger är en super trevlig oh gullig tjej så klicka in på hemsidan och välvärt ett besök ! Tusen tack fina Diana som ordnat  fint eventet och tack för Goodibagen ! 
 
här står mina barn och myser utanför butiken innan vi gick in 
Mitt favorit märke Lexington finns i butiken =) 
 
små trollen sitter och äter glass 
Fina Diana och fina Karin som äger och driver Ombonat 
Busade med söta Oskar Liniz son 
vinst bordet så mycket fina saker 
 
 
bus på sitt puffen 
Mina fina vinster en morgonrock och en scarf 
 
Tack fina för Goodibagen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen