Trygghansa

Med Trygghansa kan man verkligen känna sig trygg, jag talar med egen erfarenhet. Då jag har båda barnen försäkrade och även mig själv. Har fått stor hjälp av dom då jag själv råkade ut för en olycka ( ha ha som man kan skratta åt nu åt i efterhand men som kunde kostat mig livet) Jag höll på att köra över mig själv då jag gick ur bilen som var parkerad på en stor parkering och bilen var i gång men glömde lägga i P och bilen börjar rulla när jag är framför så jag kläms mellan en annan bil och min egen, min syster satt fast mitt emellan 2 barnstolar och kom inte riktigt loss i tid. Ush vad hemskt det var både för henne och mig, vi kommer då aldrig glömma den situationen. 
Så då fick jag otrolig hjälp av Trygghansa som täckte upp sjukhuskostnader m.m. 
Sedan har lilla Nellie legat innen på sjukhus en veva och även då fanns Trygghansa till hjälp ! 
Så ett stort tack för att ni finns och att man får bästa möjliga hjälp av er. 
För att läsa mera om Trygghansas barnförsäkring klicka HÄR och passa även på att klicka in på babybojen där det finns instruktionsfilmer och annat för att alla ska kunna lära sina småbarn att flyta hemma i badbaljan eller badkaret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen