Tutto piccolo

Ett märke som jag tycker ar så fina kläder är Tutto Piccolo ett spansk märke, helt i min smak och klädstil till mina tjejer, har även hur fina pojkkläder med och gulligt att man kan matcha pojke/flicka kläder 
 
Här är några favoriter ni hittar dem hos Brandsforkids
Alla bilder nedan är lånade från Brandsforkids
 
Hur söta är inte dessa små skor 
 
Den underbara lilla rosa kappan ( mina tjejer har varsin )
 
Pike klänning passande nu till våren och sommaren 
Även denna söta klänning                                            En söt solhatt är ett måste för att skydda det lilla 
                                                                                 ansiktet och huvudet från starka solstrålarna
en liten grå kappa är ju alltid användbart.                     en rosa sommar klänning borde finnas i varje flickas 
                                                                                gaderob
 
Alla produkter ovan hittar ni på Brandsforkids     
 
 
 
 
och till alla dessa söta klänningar, jackor, toppar m.m. ska det givitvis finnas en söt rosette i håret !!!!
och dom fina rosetterna hittar ni hos Byengberg hon kan det här mode, hon är ett riktigt modeikon som sätter tränderna på dom små liven, är så glad att jag fått träffa denna fantastiska drivan kvinna för att klicka in på hennes sida Byengberg och se allt hon har i sin shop klicka HÄR 
 
Bow Nathalie Powder 5cmBow Bonnie Pink 5cmHårrosett Maxine 8cm Powder
Hårrosett Vivianne 8cm NavyBow Ebba Vanilla 10cmBow Cecilia Vit 5cm
Alla Rosette bilder är lånade från Byengberg
Petite Oliva Rosetten borde finnas och bäras i varje flickas hår !!!
Hon säljer även en Rosette i förmån för Childhood och hur bra är inte det att stödja en barn organisation och göra en bra insatts samtidtgt som din lilla tös bär denna i sitt hår!!! 
 
Estelle - Säljs till förmån för Childhood 8cmLeonore - Säljs till förmån för Childhood 5cm
 
Petite Olivia- Estelle                   Petite Oliva- Elonore
 
Ska knåppa ihop några pojkfavoriter från Tutto Piccolo (fast jag inte har killar ) 
Men det får bli i ett annat inlägg =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen