Barnbutiken Regnbågensbarnkläder

Tidigare i kväll var jag på ett trevligt och fint ordnat butiks event i en barnbutik i Hammarby sjöstad. Regnbågensbarnkläder Tack för att jag blev bjuden och fick komma. Träffade mina super gulliga och trevliga bloggis vänner =) 
Här kommer kvällen i bilder ! 
 
 
 
Ett ut av mina favorit märken är Geggamoja och det fanns massa fint som jag gillade i butiken 
Gulliga Grodan busade med barnen 
Finaste Malin 
och finaste Mathilda
Fint med vimplarna 
Här är några av bloggisarna: Malin, Nina, Nadja, Mathilda och Atousa
Fina Jessica som är butiksägarinna hade så fint i butiken Regnbågensbarnkläder
 
Diingliisar 
Det här fina regnställ hoppas jag på att vinna till min Filippa (kommer från Didrikssons 
Varje Goodibag var utplockad för varje person, Tack snälla för alltihopa =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen