Kids Concept från Jollyroom

Ett märke som jag bara älskar och som gör så fina barninrednings produkter är märket Kids concept och Jollyroom har massa produkter att välja mellan har plockat ut några av mina favoriter =) 
 
Boklist är alltid bra att sätta upp på väggen då barnen oftast har mycket böcker 
 
Tycker denna mini serie med stolar och bord är hur fina som helst 
 
Mina barn älskar att gunga på gung häst och det är alltid en uppskattad present att få 
Krockar är ett måste att hänga upp alla fina kläningar eller annat på 
 
Ett gulligt mat set som kommer till användning och det är också en uppskattad present att få 
 
Minnes aska är något som jag tycker alla borde ha och förvara minen från sin barndom det är ju hur kul som helst att ha kvar när barnen är stora 
 
Det finns så mycket mera och listan skulle bli lång över hur mycket fina och bra produkter som kids concept har och tycker även att det är bra att det serien har så det passar både tjej och kille. 
För att se mer av vad som finns och även vad JOllyroom har att erbjuda för andra produkter klicka HÄR Jollyroom.se dom har dessutom bra priser på sina produkter, snabb leverans och bra service ! Älskar att man kan sitta hemma och klicka hem produkter och hämta ut paketet det är så skönt, smidigt och bekvämt man spar massa tid ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen