Måndag och ny vecka

Hej! 
Jag lottade ut 3 st kit med värde check på frozen youghurt och du som heter Liza och vann har du bara lusta att höra av dig tll min mail [email protected] med din adress
Annars drar jag en ny vinnare i morgon ! Ni andra får dem i veckan =) 
Helgen kom lika fort som den försvann. Vi skulle på kalas i söndags men det blev inställt pga sjukdom. kalaset blev fram skjutet till lördag =) 
Så i går blev det en städ dag barnen var ute och jag kunde städa i lugn och ro=) 
Känslan när det är nystädat är helt underbar =) 
På kvällen hade jag spa med mig själv så skönt att bara hinna med sig själv ibland det är så lätt hänt att man bara springer förbi sig själv. 
Nu kan jag checka av på ett tag :
#Ansiskt mask/peeling
# nagalarna
# peeling på kroppen
# fötterna
#färg av ögon bryn
# massage i massage stolen
Underbar känsla som jag hoppas lever kvar ett tag =) 
 
Återkommer senare med lite bilder och ska lotta ut ett kit med nya smarta smoothie skedar så håll utskick, kommer även längre fram ha en tävling i samarbete med trygghansa och det är en så pass viktig sak att det kan rädda ditt barns liv så håll utskick =) 
'
Denna vecka ska jag hinna med att träna
Måndag : träna med cissi
Tisdag : ev gymet på dagen (ska på tjejmiddag på kvällen 
onsdag : ev gymet el med Cissi 
torsdag: gymmet på dagen ska ha min första vissning av Theflagshipcompany kläderna hemma hos mig på kvällen barnen är hos mormor och morfar =) 
 Ha en fin dag 
Kramis jessica 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen