Middag med tjejkompisar

Hej! 
Igår var jag på tjejmiddag hos min vän Mia =) Super trevligt som vanligt när vi alla träffas och nu var hela gänget samlat våran vän Emnet var hemma från New york en sväng. Är så glad att jag har mina tjej vänner kvar man träffar många nya och många faller bort men dom vänner som man vet är deras vänner finns alltid kvar. Älskar er mina tjej kompisar och vill alltid att vi är vänner. 
Sedan jag har kommit in i blogg världen så har jag fått massa nya bekantskaper och är så glad för alla dom jag fått träffat och blivit vänner med =) Är så glad att jag en dag började blogga då det har givit mig så mycket är glad att jag får vara en del av blogg världen och träffa alla dessa fina människor. Ser så framemt att åka på kryssning nu i Juni med bloggare ska bli så kul och längtar massor. 
Min mamma tid hemma har givit mig massor och jag är så glad och tacksam över allt. Fast det har varit motgångar och upp och ner käpigt med 2 småttingar som kom så tätt men jag har överlevt och blivit starkare som person och just nu så ser jag så framemot att börja arbetslivet igen.
Barnen blir större och det blir lättare. 
 
Mia hade gjort goda köttfärsbiffar med morots tasiki, jätte gott =) Tack tjejer för en trevlig kväll =) Ses snart igen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen