Morsdag event hos fina Byengberg

Igår var jag och mina tjejer på ett trevligt event hos byengbergstore super trevligt och mysigt hade hon ordnat. Massa goda tilltugg med god dryck till ! Tusen tack för inbjudan och att jag fick komma, handlade rosetter och Leopard tightsen som jag tycker är ett måste i en flickas gaderob =) Så nu har både Nellie och Filippa varsit par =) För att se allt fint och shoppa klicka HÄR
Det bjöds på massa godsaker som var gjorda från Ebba Von Sydows och hennes syster  kokbok, och hon har även en jätte fin blogg Ebba Von Sydow. En jätte härlig, trevlig,go och glad tjej, hon satt och signerade böcker och det är ju ett superbra morsdag tips !
Massa Rosette godis 
Underbart god dryck 
Johanna är så duktig på det hon gör med alla dessa fantastiska barnkläder har hon skapat den bästa barnbutiken =) Byengberg
Rosa Rosa underbara toner i Rosa 
Självaste butiksägaren Johanna som är alltid så glad, trevlig och hjälpsam och bästa servicen man kan få som har ett stort varmt hjätrta som verkligen är bäst på det hon gör ! 
Denna fina rosa jacka =) 
Fina Ebba signerar för fullt 
Mina tjejer höll sig lugna  hade fullt upp med att tugga på allt gott 
Nyhet som måste testas =) Gogreen super gott att göra smoothie med 
Älskar att hon fått in Leopard rosetter ! 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mums! :)

2014-05-23 @ 15:30:50
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen