Regniga måndag

Hej! 
Då var det ny vecka med nya tag =) 
I helgen har det varit helt underbart väder och idag regnar det tyvärr, jag som hade tänkt plantera klart blommorna på trappen men får vänta någon dag med det. 
I lördags var vi ute hela dagen tog en promenad till solvalla Filippa ch Nellie ville titta på hästarna och dom plockade blommor det är något som Filippa bara älskar att göra. Det var premiär för solvalla loppis gick i genom snabbt det var så mycket folk och nu måste jag boka in någon helg och rensa hemma och åka dit ! 
Igår söndag var jag och Filippa på kalas hos Filippas kompis Thea, solen sken och värmde vi var ute i trädgården. Mysigt att bara Filippa och jag gick iväg så då får man lite egentid med henne. Mysigt och trevligt kalas och Filippa tyckte det var jätte kul =) Hon fick gunga på Theas gungor och det är verkligen också något Filippa tycker om att gunga. 
 
Idag tänker jag inte göra någonting bara vara =) 
På onsdag kl 19 kör jag ett till Öppethus med visning av Theflagshipcompany kläderna om du är intresserad av att komma maila mig [email protected]
 
Hoppas du får en fin start på denna vecka =) 
Kramis 
 

Kommentarer
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Hoppas du får en underbar vecka! Kram

2014-05-20 @ 23:57:50
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Jessica

Tack gulliga fina Malin hoppas du får en trevlig helg kramis på dig

2014-05-23 @ 06:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen