Theflagshipcompany

Måste bara skriva fler inlägg om Theflagshipcompany kläderna. 
 Så kul att det har kommit ett nytt klädmärke med så fin kvalitet och kalssiska fina kläder . 
Den stilen gillar varjefall jag och jag är inte mycket för den röriga och massa mönstriga stilen. 
Det är svensk företag som tillverkar barnkläder. Den är klassisk men influenser från New England och en tvist av skandinaviska fuktionelitet. Det är två 2 tjejer som tyckte det var svårt att hitta klassiska kvalitetskläder som inte kostade en förmögenhet, barnen växer snabbt vill man inte alltid lägga onödigt mycket pengar på kläder. Det var då dom födde iden med att leverera en klassisk design med hög kvalitet till ett bra pris via hemförsäljning och webbshop. Dom försöker alltid använda de bästa matrialen och gör produkterna unika genom att använda naturmatrial. 
Ansvar! om produktionen m.m. 
#Mån om kunder och leventörer
# kund ska känna sig trygg i sitt köp passform och produktion
# leventörer med bra arbetsförhållande
# förekommer ej barnarbete, diskrimineringar
 
Älskar verkligen kläderna och är så glad att jag hoppade på det här med att ha homeparty. 
Hör av dig till mig om du bor i Stockholm och vill ha homeparty [email protected]
Om du vill shoppa i webbshopen så använ min rabatt kod som ger samma priser som på homeparty 
TFCSS14EXWI
Klicka HÄR för att komma direkt till webbshopen! 
Så passa på att klicka hem fina vår och sommar kläder ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen