Theflagshipcompany

Hej! 
Idag lämnade jag barnen tidigt hos mammi, tusen tack mammi för att du tar hand om dem =) 
Sedan åkte jag till mataffären och handlade allt inför kvällens Theflagshipcompany home party hos mig =)  Det var tyvärr många som inte kunde komma och några hoppade av sista sekund pga förhinder. Jag tänkte ha ett till datum den 21 maj kl 19,00 så hoppas jag att några kommer. 
Hur som helst så var det super trevligt dom som kom och det var jätte kul att få vissa och prata om kläderna för dom är verkligen så fina =) 
Jag bjöd på theflagshipcompany cupecakes, kladd kaka, lite ost/kex och till tugg !  Tusen tack för er som tog er tid att komma är så glad över att ni kom =) Kontakta mig i fall du vill ha homeparty =) [email protected]
rabatt kod i webb shop: TFCSS14EXWI 
Klicka HÄR  för att se dom finna kläderna 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen