Dop och jag är gudmor till lilla söta Stella

I lördags var det fult upp hela dagen först dop och sedan hem och svida om och åka på bloggmiddagen =) 
En super rolig dag =) 
Jag fick hålla lilla söta Stella när vi gick in i kyrkan och hon är så snäll liten tjej. 
Tack för ett fint dop och att jag får äran att vara Stellas gudmor, ska lära henne allt om shopping och vi alla tjejer ska ha så kul =) 
Fick inte så många kort tyvärr då det var svårt att ta när jag stod där framme. 
Allt var super gott som dom bjöd på och Lindas mamma hade bakat jätte goda knäcke bröd på fröer. tåratan var rosa, jätte fin och god. 
Surris Nellie innan vi åkte 
Min fina vän Linda och söta Stella 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen