Massa julmys i Ginatricotbutiken

Hej! 
Oj vad dagar och veckor går fort redan fredag i morgon ! 
I söndags var det fars dag och Therese min syster har fyllt 34år och vi var där en sväng. 
Så kul för kusinerna att träffas=) 
 
Annars har jag och Cissi hunnit träna i veckan sprungit och kört i hennes garage. Skönt att röra på sig och man blir så mycket piggare och orkar mera. 
 
På jobbet har vi gjort julfint inför jul och min Vm tjej har gjort så fint i skylt fönstret. 
Älskar verkligen att joba igen och tycker om att gå till jobbet är så glad att jag fortfarande är Butikschef för den lilla butiken. 
Nu ska jag ta tag i tvättstugan =) 
 
Köpt en rosa glass maskin till Filippa och Nellie så nu ska dom få göra glass =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen