Kalas i helgen

Hej! Gud vad dagar och veckor bara rinner iväg, man hinner inte stanna upp och tänka en sekund. 
Kollade i min kalender och såg att Nellies kalas för vänner var i helgen, jag var tvungen att byta datum då jag jobbade den 27 sep. Fick lite panik har inte handlat och börjat baka något ännu. Men får köpa mycket färdigt få se om jag hinner baka något. Ska sätta mig och planera lite nu, det är min lediga dag idag så jag han med att träna. Underbart att bara få rå om sig själv lite. 
Har även lite annat som jag måste pyssla med idag. 
Ville mest titta in och önska en trevlig dag =) 
 
Här kommer dagar som varit i lite bilder. 
 
En selfie på mig själv, Så sköna skinleggings 129:- från Gina 
Vi åt rysk klaviar i lördags
Filippa älskar verkligen kläderna från Theflagshipcompany och hon vill så gärna prova allt och vara modell 
Önskelistan är lång när det gäller Theflagshipcompany kläder
lilla Nellie har en blåtira då syster Filippa puttade henne och hon ramlade på sängkanten 
lilla prinsessan far runt här hemmma 
vi åt val vaka sopåpa kräft soppa så god 
jag på gymet idag =) 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken söt flicka och så många fina outfits :)

2014-09-16 @ 16:05:34
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Jessica

Hej! Tack gulliga fina du =) ha en fin kväll kramis Jessica

2014-09-16 @ 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen