Lunch med bästa finaste Mammi

Hej! 
Idag var det första gången i butiken som jag ska vara, herregud hur ska jag hinna allt, det är väldigt mycket och jag är helt slut efter idag. Men min fina mammi kom förbi och vi han äta en god lunch =) 
Tack fina mammi =) 
Just nu så kanske det är lite dåligt med inlägg på min blogg men det beror på att jag just nu jobbar och just nu är det full späckat men såklart föröker jag hinna med så mycket jag kan, älskar ju att ha mycket att göra. 
Nu måste jag ta tag i kvälls rutinerna med barnen. 
 
mamma älskar också Suchi =) 
 
Fick härom dagen levernas med mat så himlans bra och så skönt att få allt hem leverat, rekomenderar verkligen det cooponline. kommer fortsätta 1 gång i veckan. 
 
perfekt =) Tack Helena för tipset 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen