Min Filippa och min Nellie

Måste säga att det blir bättre och bättre mellan Filippa och Nellie dom bråkar inte lika mycket och Filippa har blivit mycket snällare mot henne. Det är roligt att se hur dom leker och har roligt ihop. Lilla Nellie gör allt som Filippa gör och hänger efter henne som en svans. Igår var det så gulligt Filippa skulle läsa saga för henne och Nellie satt som ett ljus och lyssnade. Sedan när Nellie skulle gå och lägga säg gav Filippa henne en bamse kram och sa till henne.  Jag älskar dig Nellie, jag tyckte det var så gulligt sagt och blev alldeles varm i hjärtat. 
 
 
Mina nybadade tjejer 
favorit boken är såklart Pippi 
jag älskar dig min allra käraste syster 
Tänk att Filippa snart fyller 4 år i februari det är inte klokt vad tiden går fort =) 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så söta flickor :)

2014-09-06 @ 09:50:47
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Jessica

Tack gulliga Susanna =) Ha en fin dag kramis Jessica

2014-09-06 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen