Min fin farbror

Hej! 
Det har varit sorgliga dagar då jag fick beskedd att min farbror Kalle gått bort, jätte märkligt när någon bara försvinner och dessutom går bort alldeles för tidigt. Vi har haft så mycket kul med släkten när vi var mindre och vi hade alltid släkt träffar. Så mycket fina minnen och det är tur att man kan ta med sig dem. Kommer minnas Kalle som en glad, frisk fläkt med ett varmt hjärta. VIla i frid min fina Farbror, du träffar farmor, farfar och Tommy i himelen dom tar hand om dig där. 
 
Annars har jag jobbat har inte hunnit med någon träning tyvärr men ska tya tag i det då jag hinner med det, vissa veckor är fullare med saker och denna vecka som kommer är helt galen full. 
Måndag: Nellie fyller 2 år, förskolan stänger tidigt. 
Tisdag: Loppi event Filippa och Nellie ska sova hos mormor och morfar till lördag
Fredag: Underbarabarbarnmässan
Lördag: Homeparty
Söndag: Pappa fyller år 
Nu ska jag ta tag i söndagen har massor jag ska göra =) 
Puss och Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen