Min lediga dag

Hej! 
Idag hade jag min lediga dag, så skönt att vara ledig i veckan, jobbar jätte gärna lördagar då jag tycker det är bra att man hinner massa i veckan. Började dagen med att skjutsa Filippa till förskolan Nellie var hemma med David då hon är sjuk. Nu är det hennes tur att bli sjuk, lillfisen. 
Sedan åkte jag till gymet, därefter massa ärenden till Ikea, håller på att planera Nellies rum med gaderober, åkte till Bauhouse, färg affären, tyga affären. 
Sedan hem och sedan hämta Filippa på dagis lite tidigare då jag skulle in till stan, så skönt att gå runt och strosa själv och titta i affärer. Hittade massa fint och nu har jag sett klänningen som Nellei och Filippa ska ha på jul =) En fin burberry klänning i marin blått så fin =) 
Gick till min favis butik Lexington massa fint =) 
Väl hemma igen hade David fixat mat till barnen och duschat dom. Så tacksam att han hjälper till och tar dom så jag får egentid. Jag behöver det för att orka och få energi. 
 
Köpte fina rosor till David som han blev jätte glad för. Bästa Nkblommor gjorde en fin ros bukett som står på bordet och är så fina. 
 
vackra rosor
Nu ska jag gå och lägga mig och bläddra i Lexingtons höst katalog =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen